lauantai 17. lokakuuta 2015

Ostoksia DOMDOM- sisustusliikkeestä.

Ihanaa viikonloppu huomenta teille kaikille!
Kerroin teille viimeksi kun sain mieheltäni synttärilahjaksi lahjakortin Tamperelaiseen DOMDOMsisustusliikkeeseen, ja vihdoin posti toi odottamani paketin.

Nyt on sitten tuotteet löytänyt oman paikkanssa kodissamme, ja olen totaallisen rakastunut.
Olen jo pitkään ihaillut näitä ihania paperipussukkoita joita käytetään sisustukseen. Kun olen tutkaillut, niin itse tulen hieman jälkijunassa näiden kanssa. Mutta vastahan aloitin, enkä ollut kyseisiin pussukoihin kyllä törmännytkään. En tosin ole kierrellytkään missään sisustusliikkeissä tai vastaavissa viimeiseen vuoteen.

Laitetaan nyt samoin tein kuvia näistä jotta tiedätte mistä puhun.

Ensimmäiseksi esittelyyn tulee UASHMAMA pienin pussukka, joka löysi paikkansa olohuoneen pöydältä. Näin syksyn tullen laitoin sisälle Callunan koristamaan ja tuomaan viihtyisyyttä.
Hieman muuten ärsyttävää kun pöytäliina joka kuvassa näkyy,, minulla on niitä monia. Ja kaikki tekee tollaissein inhottavan taitteen tuohon keskelle, en todellakaan ymmärrä miksi sellaisset tulee ja en saa niitä edes silittämällä pois. Voisi kuvitella että kuivatan ne väärin, mutta ihan päädyistä on aina roikkumassa jotta mitään ryppyjä ei tule. Onko muilla samanlaista ongelmaa?



 Ostin myös hieman isomman paperipussukan, johon myös laitoin callunat, ja tämä löysi paikkansa meidän ruokahuoneen pöydältä.





Olen totaallisen rakastunut näihin, ehkä ostan vielä harmaan värisenä kyseisiä pussukoita.

Tilasin lastenhuoneeseen hieman toisenlaisen paperipussin, joka tuli lelujen säilytykseen. Tämä on TellKiddo merkkinen, ja kuoseja oli monia. Mutta tämä aakkoskuosi oli minun suosikkini.Saas nähdä kuinka kauan tämä on ehjänä, vai joudunko korjaaamaan tämän esikoisen huoneeseen kun pikku vipeltäjä alkaa repimään.




Keittiöön toistaiseksi laitoin koristamaan tämän seuraavan ihanuuden. House Doctorin Square kynttelikön, johon hain hieman rekvisiittaa vanhempieni pihalta jossa näitä ihania suuria käpyjä.

En ole koskaan ollut kruunukynttilöiden ystävä. Mutta nyt jotenkin olen täysin rakastunut niihin, johtuukon tämäkin tästä uudesta inspiraatiosta jossa on monessa eri somisteessa joista haaveilen kyseisiä kynttilöitä. Olen kai aina ajatellut että se on aikuisten juttu, mutta mikäs minä nyt olen nykyään. AIKUINEN, se todellisuus on kait hyväksyttävä että en ole mikään nuori teini enään :D

Keittiöön tilasin Mayn mustan pienen metallikorin, johon on tarkoitus saada näitä ihania mustavalkoisia purkkeja. Käsisaippuaa ja tiskiainetta. Nyt korissa koristaa Dermoshopin keittiösaippua ja gantin käsipyyhe.









Ihanaa viikonloppua kaikille!! :)

-Jessica-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti